Ponta – Antena 3 coabitare pana la capat

Politica ta

ponta-antena-3-483x300Fiindca e totusi greu sa-ti imparti cele doua buci de prim-ministru intre cele trei televiziuni amatoare sa le spele cu limba,   Ponta a ajuns dupa multa vreme la salariatii mogului inchis unde, fireste, a vorbit dsespre DNA cel rau

  • Mă enervează persistenţa cu care propaganda îi prosteşte pe oameni. S-a împiedicat justiţia în cazul Dan Şova. Nu s-a împiedicat, pentru că toţi parlamentarii pot fi trimişi în judecată fără să se ceară aprobarea Parlamentului.
  • Chiar eu i-am spus domnului ministru Cazanciuc, când a fost chestia aia cu un procuror de la DNA care s-a dus să îi ancheteze pe senatori cum au votat, i-am spus eu, guvernul, voi, miniștrii, nu vă adresați Parlamentului direct
  • Eu cred că toţi cei care au funcţii importante în stat, preşedintele, prim-ministrul – şi ăsta e motivul pentru care mă vedeţi că de mult timp nu mai comentez şi nu răspund la întrebări…

Vezi articol original 215 cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

